Studio Hutsepot

Zin in een lekkere hutsepot?
Small, medium of large?
Met of zonder extra peper?
Én speciale topping?

Kom bij ons proeven! Wij bieden een antwoord op jouw goesting!

Studio hutsepot laat kinderen van 5 tot 12 jaar verschillende smaken ontdekken: creatief bezig zijn, fysieke uitdaging zoeken, zelfbewustwording, musiceren, experimenteren…

SAY YES tegen een nieuw avontuur!

Inschrijven

Inschrijvingen zijn afgesloten. Voor vragen kan u steeds terecht bij de school via basisschoolhemelsdaele@slhd.

Ons aanbod

Bekijk hieronder ons uitgebreid aanbod aan activiteiten. Voor vragen kan u steeds terecht bij de school via basisschoolhemelsdaele@slhd.

Alle lessen starten in de week van 25 september 2023 onder voorbehoud van voldoende inschrijvingen. De prijzen zijn aangeduid per activiteit en dit voor het hele schooljaar (25 beurten), uitgezonderd voor schaken (voorlopig alleen 1ste trimester)

MEER

TYPit

Maandag 12.15 – 13.00
15 maart, 29 april, 6 mei, 13 mei en 27 mei.
Leerlingen van het 4de en 6de leerjaar
Max. 15-16 lln.
120 euro
Anne Ramboer

We leren:

• Blindtypen volgens het 10 vingersysteem – we sluiten elke les af met een snelheidsoefening
  • Spreekbeurten opstellen
  • Presentaties opmaken en voorstellen

Gitaar

Dinsdag 16.00 – 17.30 (sessies van 20 minuten per duo)
16 april, 30 april, 7 mei, 14 mei en 21 mei.
Leerlingen van het 4de tot 6de leerjaar
Max. 18 lln. (sessies van 20 minuten per duo)
135 euro
Peter De Vocht
DAG, meer heb je niet nodig!!!!
Enkele simpele akkoorden, veel toffe nummers, heel wat speelplezier. Op een losse manier zetten we jou op weg naar leuke gitaarmomenten.

Dance-it / Move-it

Dinsdag 16;15 – 17;15
16 april, 30 april, 7 mei, 14 mei en 28 mei.
Kinderen van het 2de kleuter tot het 2de leerjaar
Min. 12 lln.
125 euro
Angie Rosseel

Begint het bij jou ook al te kriebelen als je muziek hoort? Hou je van bewegen en ritmiek? Ben jij een echt dansbeest? Dan is Danza-atelier echt iets voor jou!
Samen zullen we op een heleboel liedjes verschillende dansjes leren.
Een groot talent hoef je niet te zijn. Plezier komt op de eerste plaats!
Ik kijk er al naar uit, hopelijk jij ook?

Beeld

Dinsdag 16.00 – 17.30
16 april, 30 april, 7 mei, 14 mei en 21 mei.
Kinderen van het 2de leerjaar tot het 6de leerjaar
Max. 12 lln.
165 euro
Stephanie Cool

Wat is kunst? Wat is kunst?

Die blik in ‘jouw ogen’ dat is kunst?!
Goesting om ACTIEF en CREATIEF op zoek te gaan naar een mogelijke BLIKopener op KUNST?
Tijdens deze lessen zoomen we samen dieper in op het werk van een aantal kunstenaars. ‘En plein air’ of in klas gaan we ook zelf aan de slag! Hiervoor gebruiken we natuurlijke materialen of afvalmaterialen, leren we verschillende technieken aan en dat in combinatie met heel veel fantasie. Eén, twee, drie of vier dimensionaal… het kan allemaal! Voorwaarde? ZOT zijn van creatief bezig zijn én actief willen ontdekken en experimenteren!

Ukelele

Donderdag 16.15 – 17.15 (Telkens 20 minuten, 10 basislessen)
18 april, 2 mei, 16 mei, 23 mei en 6 juni.
Kinderen van het 4de leerjaar tot het 6de leerjaar
55 euro
Peter de Vocht
Zin om ukelele te leren? Leer samen de akkoorden om de ukelele te bespelen in tien lessen. Met een beetje goesting en vaardigheid ben je er zo mee weg!

Beeld

Donderdag 16.00 – 17.30
18 april, 2 mei, 16 mei en 23 mei.
Kinderen van het 2de leerjaar tot het 6de leerjaar
Max. 12 lln.
165 euro
Stephanie Cool

Wat is kunst? Wat is kunst?

Die blik in ‘jouw ogen’ dat is kunst?!